miercuri, 28 septembrie 2011

Tag 10 questions



Am gasit un tag foarte foarte interesant pe blogul Lauren's caffe(http://laurenscaffe.blogspot.com/) si am zis sa-l ''fur'' si sa-l fac si eu.Il dau si eu mai departe Aurorei(http://tomaaurora.blogspot.com/),Alexandrei(http://happyaccesories.blogspot.com/) si oricui are chef sa-si aminteasca de oracolele din copilarie:))

1. Sa incepem cu ceva simplu: revista preferata. Argumentati.
1.Eu sincer nu am numai una:P Sunt fana Joy,Glamour si Cosmopolitan.Am acasa o colectie foarte mare si mama ma ameninta mereu ca mi le arunca pe toate pentru ca ocupa mult spatiu dar nu o cred in stare :))(am prins-o si pe ea citind cateva intr-o zi:))

2. Culoarea preferata

2.Albul e iubirea mea:D my one and only:D

3. Serialul preferat
3.Sunt prea multe:))How i met your mother,Two and a half men,True blood,Sex and the city,CSI toate seriile mai putin Miami ca ma plictiseste maxim Horatio,Scrubs,House M.D.(astea ar fi in top ca mai am cateva pe care le urmaresc cand nu am la ce ma uita)

4. Emisiune preferata

4.Eu nu prea deschid televizorul dar ma uit cu placere atunci cand prind la Ultimate Survivor,How it's made,Top gear pe Discovery.

5. Cartea preferata
5.Imi place foarte mult sa citesc si mi-au placut foarte foarte foarte multe carti asa ca nu pot alege doar una.Dar in top five ar fi Extremely loud and incredibly close de Safran Foer,Clubul norocoaselor de Amy Tan,Dear John de Sparks,Adam si Eva si Ciuleandra de Liviu Rebreanu.

6. Cantecul preferat
6.I'm not the one girl song type:)) Ascult o melodia o ora,o zi,o saptamana pana gasesc alta de care sa fiu obsedata:))Zilele astea am tot ascultat Selah Sue-This World,melodia din noua reclama Kinder Bueno:X

7. Filmul preferat
7.Remember me:D l-am vazut de nu stiu cate ori si stiu ce se intampla la final dar tot plang de fiecare data:D


8. Blogul preferat

8.Citesc multe prea multe si-mi plac mult prea multe ca sa aleg numai unul:P


9. Cantaretul preferat

9.Jamie Woon this week:D


10. Tara preferata

10.Mereu mi-am dorit sa vizitez Italia,sa mananc pizza si inghetata de la mama lor de acasa,cum stiu numai ei sa faca,sa ma pierd pe stradutele inguste, sa vizitez ce au ei mai frumos si sa particip la carnavalul de la Venetia

Have a great day!

Marra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu