luni, 5 septembrie 2011

Choco muffins


Nu ma mai satur de facut briose:D Am gasit forme de silicon inimioare de la Dr.Oetker si am zis sa fac niste bunatati sa vad cum ies.Nu s-au prins deloc,s-au spalat foarte usor si nu au avut nici o problema in cuptor la 180 grade c,desi imi era un pic frica:D
Reteta am luat-o tot de pe good food (http://www.goodfood.ro/reteta/prajitura-cu-ciocolata-topita-439.html) dar am adaugat si 2 lingurite de smantana in plus iar in loc de bomboane de ciocolata cu lapte am pus ciocolata amara..dar fiecare cum ii place:D
Have a great day!

Marra

2 comentarii:

  1. Super Marra. Am si eu forme de briose din silicon, dar am doar 2 inimioare si 2 cerculete. Tu de unde le-ai cumparat pe ale tale?

    Vai, ce pofta mi-ai facut cu aceste pufoase ciocolatoase!

    Pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Aurora eu le-am gasit in interex la promotie.erau 20 ron si le-am luat doar cu 10:D tot citisem despre formele astea minune si ce am gasit mi s-a parut cam scump.mai vazusem si la carrefour acum ceva vreme,acum nu stiu daca mai sunt.te-am pupat

    RăspundețiȘtergere