marți, 20 septembrie 2011

Briose cu crema Brigadeiro



Aseara am facut bomboane Brigadeiro:D fooarte foarte bune la gust dar am pus prea mult lapte condensat si nu s-au intarit cum trebuia..erau niste bomboane pleositite,plictisite..( reteta am luat-o de aici : http://www.e-retete.ro/retete/brigadeiro)Anyway m-am hotarat sa fac briose si sa folosesc bomboanele mele care se mancau cu lingurita ca umplutura.Doamne ce bune au iesit!
Ingredietele pentru briose:
-2 linguri de cacao
-100 gr faina(10 linguri dar nu cu varf)
-1/2 plic praf de copt
-50 gr zahar(5 linguri)
-esenta de vanilei /lamaie
-coaja rasa de la o portocala
-100 ml lapte
-1 ou
-3 linguri de ulei sau unt topit

Se amesteca ingredietele uscate apoi se adauga compozitia formata din lapte,ou,ulei,esente si coaja de portocala amestecate inainte intr-un alt bol.Compozitia rezultata se amesteca doar de cateva ori ca sa scapati de cocoloase(nu se foloseste mixerul pentru ca nu mai ies pufoase) apoi se pune in formele speciale si se adauga crema Brigadeiro.
Se preincalzeste cuptorul la treapta 4(170 grade c) si se lasa la crescut 20-25 minute(sau pana va dati seama ca sunt gata)

Have a great day!

XOXO
Marra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu