duminică, 29 aprilie 2012

Tara mea e o comoara part 2

Muntii Cernei

Cheile Tasnei

Cheile Tasnei

Baile Herculane

Baile Herculane   


Dupa ce am vizitat Brasovul si Sibiul ne-am indreptat spre Orsova,unde am stat 2 zile .Cheile Tasnei se afla in muntii Cernei la 12 km de Baile Herculane si traseul este cam de 2 ore printr-un peisaj spectaculos-raul Tasna ne-a insotit pana  sus ,sapand un defileu spectaculos in calcare  iar pe parcursul drumului prin chei canionul se largeste si se ingusteaza, dand in unele locuri nastere la cascade.
La Baile Herculane este atat de trist ca-mi venea sa plang-cladirile vechi au fost lasate in paragina ,stau sa cada majoritatea ,iti poti doar inchipui cat de frumos a fost aici pe vremuri.

Have a great day!

Marra


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu