duminică, 29 aprilie 2012

Tara mea e o comoara part 1



Brasov

Brasov



Brasov

Brasov

Sibiu

Sibiu


Hello people i'm back:D Miss me?Mie mi-a lipsit foarte mult blogul dar am avut 10 zile de vis si am venit cu  foarte multe poze si amintiri placute pe care o sa le impartasesc si cu voi.Am fost in practica(un fel de excursie cu facultatea la care sunt) prin tara ,am vizitat orase pe care nu le vazusem decat in poze ,am cunoscut oameni deosebiti si am legat prietenii.In primele 2 zile am vizitat Brasovul si Sibiul,orase cu o arhitectura deosebita,foarte curate(in Sibiu am fost pentru prima data si m-am indragostit  iremediabil de acest oras, chiar daca am stat foarte putin-am incercat placintele poale in brau cu visine....vai!un deliciu!)
De ce se numeste postarea ''Tara mea e o comoara''??? Pentru ca asa este!!!Se intampla multe lucruri rele in tara asta care iti lasa un gust amar si parca ai vrea o schimbare dar  tine minte ca avem o tara extraordinara si incredibil de variata si de frumoasa!-partea rea e ca nu stim sa o valorificam,cladirile vechi lasate in paragina de la Baile Herculane m-am intristat foarte tare si sunt multe statiuni in aceasta situatie.
Zilele urmatoare o sa va prezint tot traseul si poate va conving sa plecati prin tara sa va aduceti aminte ca Romania nu inseamna doar gropi,politica,saracie si mizerie!


Have a great day!

Marra




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu