miercuri, 11 aprilie 2012

Dermatita seboreica-Bioderma

Nu stiu cati ati auzit de dermatita seboreica.Este o afectiune a pielii grase in general  care se caracterizeaza prin aparitia de cruste mai ales in zona nasului,sprancenelor,pe langa urechi sau chiar pe pielea capului.Daca aveti semnele specifice nu neglijati pielea sub nici o forma !Este foarte importanta o alimentatie sanatoasa si o igiena corespunzatoare.Si da..am si eu dermatita seboreica(nu scapi niciodata de ea, o poti tine doar in frau cu produsele potrivite).
Bioderma nu m-a dezamagit niciodata asa ca am fost la standul lor din farmacie si cu ajutorul unei doamne doctor care se afla si ea pe acolo sa-si cumpere medicamente(si care a fost mai mult decat draguta si amabila) mi-am luat crema Sebium Hydra pentru hidratare,gelul de curatare Sensibio DS si am primit cadou lotiunea Sensibio H2O.


Pot sa va zic ca aveam in zona nasului o rana destul de urata care nu trecea deloc cu nimic din ce folosisem(a da si sa va mai zic ca nimeni nu a stiut sa-mi spuna ca eu am dermatita seboreica,am aflat singura de pe internet si din ce mi-a explicat doamna doctor din farmacie) ,iar in prima zi cand m-am dat cu crema de la Bioderma mi-a trecut ,pielea ramanand curata si fara urme.

Gelul de curatare DS este foarte bland cu pielea,nu contine DETERGENTI!!!!!  iar soluţia micelară  Sensibio H20 curăţă delicat faţa şi conturul ochilor îndepărtând machiajul rezistent la apă.
Micelele din formula sa atrag şi captează impurităţile, menţinând în acelaşi timp echilibrul cutanat (fără detergenti!!!).Mie imi merge foarte bine cu ceea ce folosesc si am scapat pe fata de dermatita(bineinteles ca si alimentatia are un rol important de aceea am inceput sa mananc multe fructe si legume si sa fac sport mai mult)


Vreau sa precizez ca nu sunt platita sa fac reclama produselor Bioderma ,sunt doar foarte multumita de aceasta firma si daca ajut cu ceva alte persoane aflate in aceeasi conditie ca si mine ,sunt mai mult decat happy!

Have a great day!

Marra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu