luni, 30 aprilie 2012

Budapesta

Pesta

Palatul Buda

Pesta



Parlamentul

Budapesta dupa cum bine stiti este capitala Ungariei si cel mai important oras al tarii,cu o populatie de 1.8 milioane locuitori.Este un oras suuuuuperb de care m-am indragostit imediat...a fost dragoste la prima vedere!Arhitectura,spatiile verzi,numeroasele magazine dar si oamenii foarte civilizati(cat am stat acolo nu am auzit un claxon la trecerea de pietoni sau oameni tipand pe strada asa cum se obisnuieste pe la noi) fac din Budapesta un oras vizitat anual de milioane de turisti.
Am stat in centrul Pestei,pe langa strada Vaci,cunoscuta pentru magazinele care adapostesc firme ca Burberry,Furla,Vuitton dar si H&M,Esprit,C&A.
M-a zapacit moneda Ungariei ,forintul pentru ca nu-mi dadeam seama cat costa lucrurile,daca este scump sau ieftin(un forint =1.6 ron parca si cand vedeam in magazine 2700 de forinti mi se parea mult:))
Am vizitat Podul cu lanturi,palatul Buda, Piata Eroilor,catedrala Sf Stefan,am mers cu vaporasul pe Dunare,oamenii au fost mai mult decat draguti si ceea ce mi-a placut foarte mult a fost curatenia de pe strazi si multitudinea de spatii verzi.Daca aveti ocazia sa ajungeti in Ungaria nu ezitati sa faceti o vizita Budapestei pentru ca nu o sa regretati!

Have a great day!

Marra


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu