luni, 30 aprilie 2012

Shoppingggg




Chiar daca am fost in practica si am urcat pe munti,am vazut peisaje spectaculoase si am vorbit despre rauri mi-am gasit timp si de putin shopping:))Sandalutele rosii  le-am gasit in Drobeta Turnu Severin ,bucuria mea!!!!Sunt foarte inalte dar comode si funditele din fata sunt atttttaaaat de dragute!
Am mai cumparat magneti de frigider de la manastirea Horezu pentru colectia prietenei mele Mirela iar cei in forma de ou sunt din Budapesta.Tot din Budapesta(am stat  doar 2 zile din pacate) mi-am luat  cerceii si gentuta roz pal de la niste magazine  pe care eu  nu le-am vazut in Romania-I Am si Six(aveau niste reduceri semnificative si o gama foarte variata de produse).Aaaa si mai vedeti in ultima poza o mingiuta roz langa sandale...este sapun:D
O sa pun in postarile urmatoare poze si din Budapesta care este o capitala superba!


Have a great day babes!

Marra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu