joi, 9 februarie 2012

Cake popsicle


 Am hotarat sa particip la provocarea Dulce Romanie din luna februarie gazduita de    Caietul cu retete.
M-am simtit cam rau zilele acestea pentru ca sunt foarte racita si doar gatitul m-a scos din starea aceea groaznica care te apuca cand esti bolnav.E un desert foarte usor de facut,la moda in state,poate fi facut cu ce aveti in casa.Hope you'll like it!

Ingrediente pandispan:
120 gr faina
3 oua
120 gr zahar
60 gr amidon
10 gr unt topit
1 praf de copt
1 plic zahar vanilat
esenta de vanilie/lamaie
coaja de la o portocala/lamaie

 Glazura:
200 gr ciocolata neagra
ornamente de ciocolata
bombonele colorate

Sau orice alt blat de tort !
Batem ouale cu mixerul 5 minute,apoi adaugam zaharul si amestecam pana se dizolva zaharul.Adaugam faina cernuta cu praful de copt,zaharul vanilat,amidon,amestecam bine si punem untul topit si esentele+ coaja de portocala.

Preincalzim cuptorul la treapta 3,turnam compozitia intr-o tava mai mare tapetata cu foaie de copt sau unt si dam la foc pana trece testul scobitorii(scobitoarea trebuie sa iasa curata)


Dupa ce s-a racit blatul,il faramitam intr-un bol si il amestecam cu Nuttela sau frisca sau oricare alta crema care va place.Eu am folosit frisca si am impartit compozitia in 2:intr-un vas am folosit cocos si ciocolata iar in celalalt vas miez de nuca macinat.Adaugati frisca batuta bine dar aveti grija la consistenta(trebuie sa fie destul de tare pentru a putea fi modelat amestecul)


Formati mici bilute in care infingeti bete de frigarui.Rupeti ciocolata in bucati si puneti-o intr-un vas pe bain marie.Bilutele de aluat se baga in cicolata topita si se orneaza dupa preferinta.Eu am folosit un vas cu flori ornamentale pentru a infige betele pana se usuca ciocolata.Le puteti ambala si darui sau manca cu pofta in compania celor dragi:D


Have a great day!
Marra





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu