marți, 21 februarie 2012

Briose mediteraneene


Aceasta reteta este pentru Provocarea secreta a Amei din luna februarie.Mie mi-a revenit blogul Andreei si pentru ca sunt fana briose dar nu am incercat pana acum varianta sarata ,m-am hotarat sa incerc reteta de briose mediteraneene.Eu am adaugat si sunca presata pentru ca am un fratior care ar manca numai ''carnita'' :D si am scos rosiile din acelasi motiv.
Ingrediente:
100 gr. măsline negre
 2 căței de usturoi
 un praf de copt
sare
500 gr. făină
 3 ouă
 4 linguri verdeață (cimbru, busuioc, oregano)
 200 ml lapte bătut
 100 gr sunca presata

Preparare:
Se taie măslinele mărunt și se pun în făina cernută și amestecată cu sarea și praful de copt.Se adauga si cele 4 linguri de verdeata si restul ingredientelor.O sa va iasa un aluat destul de consistent.Pregatim tava pentru briose cu hartiile speciale pe care le ungem cu putin ulei sau unt.Se coc briosele pana devin aurii (ies cam 25 de briose care se mananca cu pofta de fratiorii mai mici:))
Pofta buna!


Marra


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu