duminică, 22 ianuarie 2012

Pink is for princesses










Astazi m-am simtit foarte pink:)) cu un chef nebun de a ma imbraca in roz ,de a dansa si de a face praji rooozzzz!Hope you like it!

 Ingrediente :
350 gr faina
4 linguri choco
150 gr zahar
1 zahar bourbon dr.oetker
100 ml ulei
 2 oua
200ml lapte
2-3 linguri iaurt
coaja de la o lamaie/portocala
esenta de vanilie dr. oetker
1 plic praf de copt


Pentru ornat:
budinca de vanilie(eu am avut cumparata din lidl deja preparata)
frisca
perlute de zahar de la dr.oetker
zahar pudra
colorant alimentar rosu

Se preincalzeste cuptorul la 170 grade celsius.
Ouale se amesteca cu zaharul si se bat bine cu mixerul.Se adauga laptele,iaurtul,uleiul,coaja de portocala,esenta de vanilie si zaharul bourbon.Separat se cerne faina cu praful de copt,adaugandu-se de asemenea si un praf de sare.Ar fi trebuit adaugata si cacaoa aici dar am facut 2 aluaturi,unul alb si unul negru.

Se ung formele cu un pic de ulei,se aseaza hartiile pentru briose si se toarna compozitia in forme cam pana la jumatate(la briosele cu inimioare in mijloc am pus mai multa compozitie pentru a taia capacelul din care am decupat apoi inimioare)Se coc 10-15 minute si se lasa sa se raceasca complet.

Se bate frisca bine bine sa stea ''bat'',se repartezeaza in 2 boluri,in unul puneti colorant (foarte foarte putin daca vreti roz pal)in unul nu.Ornati dupa imaginatie:D



Have a great day babes!

Marra



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu