miercuri, 4 ianuarie 2012

Happy people

Alex si Vlad looking good on New year's eve

Madalina gorgeous with a touch of red
Bianca like an angel
Alexandra a force of nature:D
Medeea always cute and happy
Andra who loves purple.LOVVEEESS!
Maria ,Andrei's sister:X
Luana lovely as always:*
Cristina my love!
Ana mea or my candy girl :X
Simona having fun with her friends
Andrei si Rox.My favourite couple!Love them!
Rox a mea >:D< love her!!!!!

Madalina: soooo pretty:X
Oana so creative and cute:X
Dana si Alexandra ,two girls with attitude and confidence.You go girls!
Alina looks like Pocahontas.love her style:D
Alexandra my crazy shopaholic:)):*
Mi-am inceput anul cu cateva promisiuni catre mine si catre altii pe care am de gand sa le tin in proportie de 90 % daca nu 100%.Una dintre promisiuni e sa spun mai mult multumesc persoanelor care au crezut in mine,asa ca va multumesc tuturor(nu numai celor din poze,din pacate atatea poze am gasit sau ''furat ''de pe fb) celor care m-au facut fericita purtandu-mi accesoriile! :*
Have a great day babes!

Marra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu