miercuri, 25 ianuarie 2012

Flormar si Farmasi








Mi-am luat acum cateva zile de la standurile Flormar si Farmasi din Iulius aceste oje superbe.M-a vrajit albastrul spre negru de la Flormar(7 lei) care a tinut 4 zile  pentru ca ma plictisesem eu ,nu ca ar fi dat semne ca o sa sara de pe unghii curand.Singurul inconvenient a fost ca atunci cand m-am sters cu acetona a lasat unghiile un pic verzi si am folosit cam mult dizovant ca sa scap de culoare.
Dintre ojele de la Farmasi am incercat doar una deocamdata,numarul 50,un fel  de  tangerine(nu stiu cat se vede in poze dar in realitate e o culoare superba).Un mare plus e  faptul ca s-a uscat foarte repede si ca e doar 5 lei(raport calitate pret mai mult decat ok).Cat de curand o sa o incerc si pe cea mai deschisa si pentru ca peste o luna fix e ziua mea vreau sa-mi cumpar o oja crakle(pentru ca merit:))Stay tunned!

Have a great day babes!


Marra


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu