duminică, 1 ianuarie 2012

Greta Garbo





Mama face reteta asta de cand eram mica si este extraordinar de buna:X Am gasit pe blogurile culinare alta reteta care se numeste asa dar eu asa am mancat-o atatia ani asa o sa o fac si de acum inainte:D

Pentru foile subtiri:
250 gr faina
50 gr zahar
50 gr margarina
1 ou
1 lingura cacao
o ligurita amoniac stins cu zeama de lamaie

Pentru pandispan:
5 oua
5 linguri de zahar
5 limguri de faina
1 lingurita bicarbonat stins cu lamaie

Pentru crema:
4 linguri amidon
1 galbenus
500 ml lapte
50 gr zahar
50 gr unt
coaja de la o portocala si de la o lamaie
esenta de vanilie

Prima data se fac foile de cacao:se bate oul cu zaharul,se adauga cacaoa si se adauga laptele in care s-a dizolvat amoniacul,margarina si faina.Se fac doua foi si se coc pe fundul tavii.
Pandispanul se face din 5 albusuri batute spuma cu zaharul,adaugandu-se apoi galbenusurile,5 linguri de faina si bicarbonatul stins cu lamaie.
Crema:amidonul se amesteca cu galbenusul si laptele in care s-a dizolvat zaharul.Se da la foc si se amesteca permanent.Dupa ce a capatat consistenta dorita se adauga si coaja de portocala, esenta si untul taiat bucatele.
Foile se aseaza alternativ cu crema,pandispanul fiind la mijloc.Se orneaza dupa preferinta,eu am avut frisca si ciocolata.Pofta buna!

Have a great day babes!

Marra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu