vineri, 16 decembrie 2011

Once upon a time/Grimm




Am observat ca povestile Fratilor Grimm devin din ce in ce mai apreciate,Alba ca Zapada fiind ecranizata de 2 ori in filmele anului 2012(Snow white and the huntsman si Mirror,mirror..)Am citit si eu povesti cand eram mica,am crezut in ele,am crescut dar mereu am ramas cu gandul la happy ending-ul care le facea atat de frumoase.
Cele doua seriale sunt la inceput(once upon a time-sezonul 1 episodul 7,grimm sezonul 1-episodul 6) dar iti capteaza atentia imediat.

Once upon a time
Povestea serialului se invarte in jurul unei femei cu un trecut intunecat care se intoarce in oraselul ei natal din Maine unde magia si misterul povestilor cu zane s-ar putea sa fie adevarate.Alba ca zapada e mama ei,printul din poveste tatal ei si doar ea poate salva toate celelalte personaje de poveste de regina cea rea care a aruncat un blestem asupra lor.

Grimm
Grimm este un serial inspirat din clasicele poveşti ale fraţilor Grimm. Potrivit acestui serial, acele poveşti pe care vi le spuneau părinţii înainte de culcare nu erau doar basme, ci avertizări. Nick Burkhardt credea că este pregătit pentru realitatea cruntă pe care i-o oferă meseria de detectiv la omucideri, dar asta până a început să vadă lucruri pe care nu şi le poate explica. Odată cu sosirea mătuşii Marie , viaţa lui Nick se întoarce cu susul în jos atunci când află că sunt descendenţii unui grup de vânători de elită, cunoscuţi şi sub numele de Grimms, care luptă pentru a apăra umanitatea de creaturi supranaturale. Cu cât sapă mai mult în trecutul său, Nick află că trebuie să continue ceea ce au început strămoşii săi.
http://tvpedia.org/seriale/grimm
Have a great day!

Marra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu