vineri, 2 decembrie 2011

December wishlist







A venit si decembrie,luna mea preferata din tot anul!Iubesc Craciunul si atmosfera sa,iubesc mirosul portocalelor si a prajiturilor in casa,luminitele vesele din bradul de Craciun si cel mai mult iubesc timpul petrecut alaturi de cei dragi!Eu am fost cuminte anul acesta(eu asa zic dar o sa vad cand desfac cadourile cum mi-a tinut el evidenta:)) si nici nu-mi doresc foarte multe luna aceasta:doar o parka pe care am pus ochii demult de la Berska,un pulover oversized intr-o culoare tare(tot Berska),o rochitica tricotata si cartea ''One day'' dupa care a aparut de curand filmul cu Anne Hathaway si Jim Sturgess.A si nu in ultimul rand un pic de fericire ca sa o impart si cu altii!

Have a great day!

Marra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu