vineri, 25 noiembrie 2011

Samson si Dalila







Aseara am fost la Opera pentru prima oara in viata mea si mi-a placut extrem de mult!(lovely time with Alex,Alis and Marie)
Bineinteles ca mi-am luat rochia superba de la Stradivarius (desi m-am gandit la un moment dat ca sunt prea ''gatita''), cand am ajuns acolo toata lumea era imbracata elegant si cu bun gust.Evenimentul a avut loc la Casa de cultura a studentilor la ora 18.30,iar sala a fost plina( foarte multi tineri-semn bun ca totusi mai exista iubitori si de altceva nu numai de cluburi).Invitaţi speciali au fost: Filarmonica Braşov - dirijorul Cristian Oroşanu, de la Opera Naţională Română Cluj Napoca - tenorul Marius Vlad Budoiu (Samson), de la Opera Naţională Bucureşti - basul Marius Boloş (Bătrânul Evreu).
Opera Iasi:Dalila - Florentina Onică, Marele Preot - Ciprian Marele şi Primul filistean - Andrei Fermeşanu.
Din distribuţie mai fac parte: Octavian Dumitru (Abimelech), Constantin Ţaga (Mesagerul), Eduard Sveatchevici (Al doilea filistean).
Muzica a fost superba ,au fost si momente de balet iar actorii, adevarati profesionisti si-au jucat rolurile perfect!Daca aveti ocazia ,nu ratati sansa si duceti-va la opera macar o data!Eu cu siguranta o sa ma mai duc pentru ca life is short !

Have a great day!

Marra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu