miercuri, 2 noiembrie 2011

October favorites






E prima postare de genul acesta,am citit multe pe alte bloguri de make-up si am zis ca e timpul sa inaugurez si eu favoritele lunii:D Asa ca sa ma iertati daca nu fac o prezentare de nota 10 dar o sa-mi dau silinta datile viitoare.I promise!

Pe langa produsele pentru fata de la Bioderma si La Roche-Posay pe care le-am prezentat ,am folosit luna trecuta urmatoarele:
1. Shimmering Body Lotion de la Avon cu jojoba oil si vitamina E(a fost la oferta promotionala acum 2 campanii la 8.9 lei).Lasa o piele fina si usor stralucitoare(doar usor),se absoarbe repede si are un miros extraordinar,de pepene verde(sau cel putin mie asa mi se pare,imi aduce aminte de vara de fiacare data cand o folosesc).

2.Tot de la Avon, Body spray cu flori de lamaie si busuioc.Am mai folosit din gama Avon Naturals body spray cu nucsoara si visine si trandafiri.Eu il folosesc mai ales dupa baie cand uit sa ma dau cu lotiune sau dupa epilare ca sa nu ma mai usture pielea si sa-mi dispara puctuletele rosii.Se usuca foarte repede si mirosul persista destul de mult(aici depinde si de ph-ul pielii,am mai intrebat colege si mi-au zis ca la ele nu tine mult,imediat se duce parfumul).

3.Balsamul de buze de la Himalaya herbals alaturi de cel de la Nivea e must have
pentru mine.Hidrateaza foarte bine ,are un miros placut si un gust bun(l-am mancat de multe ori fara sa vreau:)).Are ulei din semintele de morcov,ulei de cocos si inca alte cateva ingredinte pe care nu am reusit sa le traduc pentru ca scrie in germana:D

4.Rujul Extra lasting de la Avon nuanta Pink Peach.Eu cand mi-am facut comanda am vazut in catalog o nuanta destul de apropiata de buzele mele,adica cum scria si acolo era peach..mai neutra asa..Dar cand mi-a venit coletul surpriza:era un roz spre rosu destul de inchis,nu avea nimic peach il el:))Anyway..culoarea e frumoasa , ma prinde bine pentru ca sunt bruneta si tine destul de mult pe buze dar alta data nu ma mai iau dupa culorile din catalog:D

5.Rimelul 2000 calorie curved brush de la Max Factor:alt must pentru mine.Mi-l tot cumpar de 2 ani incoace alaturi de Volum express colossal de la Maybelline(inainte avea periuta normala si se usca mai repede ,dar genele tot lungi le face si le defineste mai bine decat multe rimeluri pe care le-am incercat)

6.Tusul de ochi Fabulous de la Miss Sporty:sunt indragostita de el!are o penita subtire care ajuta la trasarea unei linii de tus cat mai drepte,rezista si o zi intreaga,se curata usor si e negru negru(mi-am mai luat si de la alte firme si desi scria pe ele black,culoarea era un negru sters,nu foarte vizibil).Il folosesc de 3 ani si o sa-i raman fidela in continuare.

Have a great day!

Marra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu