sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Ceva dulce







Ma uitam zilele acestea pe blogul Laurei Adamache(http://www.lauraadamache.ro/) si mi-au atras atentia Scones,un fel de briose scotiene (seamana cu fursecurile,iar eu le-am umplut ca atare cu gem de caise,mure si crema de ciocolata).
Eu am dublat cantitatile din reteta Laurei si mi-au iesit foarte multe,mai exact un platou mare plin plin,dar reteta originala aceasta este:


*300 gr faina
*70 gr unt
*1 plic praf de copt
*1 ou
*100 ml lapte
*40 gr zahar
*1 varf cutit sare


Punem faina amestecata cu praful de copt si sarea intr-un vas iar in centrul ei untul rece taiat in bucatele mici. Framantam pana cand untul este incorporat in faina.Batem cu o furculita oul amestecat cu laptele si apoi adaugam faina, zaharul si amestecam cu o lingura de lemn pana cand aluatul incepe sa se ingroase.Mutam aluatul pe planul de lucru infainat si il framantam pana obtinem un aluat compact.
Il invelim in folie de plastic si il bagam la frigider pentru 30-45 minute.
Cu ajutorul unei forme rotunde sau a unui pahar de 8-9 cm sau chiar mai mic taiem cerculete pe care le punem in tava de cuptor tapetata cu hartie de copt.
Coacem scones-urile noastre in cuptorul preincalzit la 160°C pentru 15 minute. Cand prind putina culoare pe margine, le scoatem si le lasam sa se raceasca complet pe un gratar,apoi le taiam si le ungem cu gem sau crema de ciocolata.

Pentru alte retete delicioase intrati pe blogul Laurei!
Ps:Meet my Tigrut:D statea printre picioarele mele cand am gatit,asteptand sa scap ceva bun din mana:))

Have a great day!

Marra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu