vineri, 4 noiembrie 2011

Paradisul ciorapeilor colorati









Am intrat acum cateva zile in cel ma tare magazin(si nu nu e cu haine sau accesorii si da am facut ca un copil care nu mai vazuse in viata lui bomboane:))cu ciorapei colorati.Va mai aduceti aminte de strampii grosi din copilarie,albi,rosii,albastri cu care ne imbracau mamele noastre dragi cand ne duceam la gradinita?Eu imi aduc aminte cu drag si mereu mi-am dorit o pereche dar cand gaseam erau doar marimi mici,pentru fetite dragalase nu studente zapacite!
Magazinul acesta fermecat se gaseste in Iasi,mai sus de Mitropolie chiar langa agentia imobiliara Casa Alba,si are numai ''bunatati'':ciorapi roz pal sau vanilla cum am eu,pentru romanticele indragostite de toamna,albastru electric,turcoaz,rosu pentru cele care vor sa se faca remarcate si care iubesc culorile vii,negru si maroul clasic(maroul vine in multe nuante),pentru mirese o pereche cu dantela sau poate niste sosetele lungi cu fundita,o pereche de jambiere colorate?
De preturi am uitat sa intreb dar pe ciorapeii mei cu model am dat 24 ron,Rox a mea a dat 17 ron pe o pereche tot vanilla dar fara model,de 60 den,sosetelele erau 15 ron si cam atat stiu.Parerea mea e ca se merita,varietatea de culori este foarte mare,sunt de calitate si doamnele de acolo cu mare drag o sa va ajute cu marimile si alte nelamuriri.


Have a great day!

Marra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu