duminică, 16 octombrie 2011

Tag :D





Am gasit acum ceva timp un tag fooarte dragut la Lauren pe blog si am zis sa-l fur:D
Eu am sa scot cateva intrebari pentru ca mi se pare ca nu ajuta pe nimeni in vreun fel,eu imi pierd timpul si pe voi nu cred ca va intereseaza daca am laptop sau desktop,daca iau medicamente ca sa pot dormi sau la ce ora m-am trezit astazi dimineata.Acestea fiind spuse let's start:D

1. Ai vreun animal?

1.Da am un catel pe care il tin afara si o pisoi cu nume cam ciudat(mi-e si rusine sa zic cum il cheama ca toata lumea rade cand aude...si daaa stiu ca e pleonasm dar mie imi place:Pui Mic:))))

2. Numeste trei lucruri care se află acum lângă tine.
2.Geanta,un curs de la facultate,telefonul.

3. Cum e vremea afară în momentul acesta?

3.FRRRRIIIGGGG...brrr

4. Conduci?

4.Am carnet de 2 ani:)) dar in astia 3 ani am condus de maxim 6-7 ori.urasc sa schimb vitezele!

7. Care a fost ultimul film pe care l-ai vizionat?

7.Ultimul film sincer nu-mi aduc aminte...dar m-am uitat aseara la House MD sezonul 8 episodul 2:D

8. Ce scrie în ultimul mesaj trimis?

8.''Da. merci inca o data si tie si lui Mircea'':D

9. Ce ton muzical ai la telefon?
9.Hooverphonic-Mad about you

10. Ai vizitat altă tară?
10.Da,Grecia de 2 ori si Bulgaria.Grecia e foarte frumoasa,cel putin mie mi-a placut mult iar in Bulgaria am fost doar la Albena,care bate Mamaia si oricare alta statiune de la noi detasat...

11. Îti place sushi?

11.Nu am mancat niciodata,dar imi place pestele in general si cred ca sushi ar fi pe gustul meu.

12.De unde iti faci cumparaturile?
12.Billa,Carrefour si Kaufland pentru mancare si alte lucruri care imi trebuie iar pentru haine si incaltaminte umblu peeeste tootttt:))

13.Câti frati ai?

13.Frate/sora bun/buna nu am dar am 3 vitregi,2 fratiori si o surioara:D

14.Câti ani o să împlinesti la următoarea aniversare?
14.Pot sa mint?pot ,pot?bine hai...21.

15.. Îti vopsesti părul?

15.Nu l-am vopsit niciodata desi sunt curioasa cum mi-ar sta cu o nuanta mai inchisa:D

16.Povesteste-mi ceva ce plănuiesti să faci astăzi.

16.Astazi planuiesc sa plec la Iasi si sa invat un curs pentru maine...desi vremea asta imi face un somn..

17.Ai stat vreodată toată noaptea trează?
17.Am stat 2 nopti la rand treaza cand eram in sesiune..si dupa am dormit o zi si o noapte..eram asa de obosita ca nici sa vorbesc nu mai puteam.

18.Ce culoare au ochii tăi?
18.Caprui inchis spre negru.

19. Poti să simti diferenta de gust între Pepsi si Coca-Cola?

19.Am observat diferenta (pepsi e mai dulce decat Coca-Cola) desi beau extrem de rar.

Tagul e free deci as vrea sa-l citesc la cat mai multe dintre voi..si daca nu aveti blog,puteti face tagul la comment pentru ca sunt curioasa ce va place:D
Have a great day!

Marra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu