joi, 27 octombrie 2011

Morning pancakes,afternoon cupcakes





Dupa ce am vazut sute de filme in care americanii luau mic dejunul cu un teanc de clatite in fata si un pahar de suc de portocale,am inceput sa cred ca asa arata masa de dimineata ideala.Am incercat multe retete de pancakes pana sa dau peste cea care mi-a implinit dorinta astazi intr-o superba zi de toamna:D
Si ca sa continui ziua perfect am facut si niste briose pe care le-am umplut cu bucati de Kit Kat si le-am ornat cu crema de lamaie.Reteta de clatite am luat-o de pe http://pasiunepentrubucatarie.blogspot.com.


Pancakes

2oua
50 gr margarina
250 gr iaurt
150 gr faina
2 linguri zahar
1 lingurita bicarbonat sau praf de copt
esente sau coaja rasa de la o portocala/lamaie

Ouale se separa,albusurile se bat spuma cu un praf de sare si se lasa deoparte(eventual in frigider).Galbenusurile se bat cu zaharul pana se obtine o pasta cremoasa,apoi se adauga margarina topita,iaurtul ,faina si praful de copt sau bicarbonatul stins cu zeama de lamaie.Albusurile se amesteca cu aluatul obtinut (cu o lingura nu cu mixerul) si se incinge o tigaie cu putin unt(doar prima data se pune).
Eu am folosit o lingura pentru a face clatitele(le-am facut destul de micute ) si se intorc atunci cand apar bule pe suprafata lor.

Have a lovely day!

Marra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu