luni, 31 octombrie 2011

Produse Bioderma/La Roche-Posay





Dupa ani de zile in care am incercat tot felul de produse pentru ten,vizite la diferiti medici care imi dadeau fiecare altceva ,fata mea saraca s-a revoltat si mi-a facut o ''surpriza '' acum 2 veri:cosuri rosii si dureroase sub piele multe multe.
Cineva mi-a recomandat Mibazon,o crema minune care ajutase multa lume,dar era pentru vacute,catelusi si alte animalute aflate in suferinta.Pentru prima oara fata mea se vindeca si arata bine(nu foarte bine dar ranile si cosurile se vindecau).Am folosit Mibazon 2 ani,am recomandat-o si la altii care ma intrebau cum de am fata atat de curata pana cand...a inceput sa mi se ia piele de pe fata in unele locuri.(asta se intampla daca uitam sa ma dau cu Mibazon,daca nu uitam a doua zi nu se mai cunostea nimic).Mi-am luat inima in dinti si m-am dus la clinica Roderma din Iasi(citisem si cautasem foarte multe despre medici dermato din Iasi,iar din ce am intrebat am ajuns la concluzia ca doamna doctor Anca Zbranca m-ar putea ajuta).I-am povestit doamnei doctor tot ce am facut,ce am luat iar cand a auzit de Mibazon a inceput sa rada(foarte multi pacienti au venit la ea si toti au dezvoltat o anumita rezistenta la ingredientele cremei,printre care si eu-organismul meu se obisnuise atat de tare cu Mibazon ca atunci cand nu-i dadeam ''portia zilnica''se revolta)
Mi-a recomandat antibiotice plus solutie micelara Bioderma Sebium H2o,crema Atoderm PP tot de la Bioderma si fondul de ten Toleriane de la La Roche-Posay.Am inceput tratamentul saptamana trecuta si deja mi-a disparut portiunea unde mi se lua pielea.
Ce scrie pe ambalaj:
*Sebium H20:solutie micelara pentru pielea grasa sau mixta.curata si purifica pielea.nu se clateste.Inovatie Bioderma Sebium H2O curata bland pielea prin captarea impuritatilor si sebumului fara a usca pielea.Bogata in substante ultra purifiante ,elimina bacteriile si normalizeaza secretia de sebum prevenind astfel obturarea porilor.
Parerea mea:e cea mai buna lotiune demachianta pe care am folosit-o pana acum(si am folosit multe credeti-ma).Lasa pielea foarte curata si nu am senzatia ca ma strange pielea dupa folosire.Are un miros foarte placut si cantitatea e destul de mare(250 ml) plus raportul calitate-pret(36 ron) mi se pare mai mult decat ok.

Ce scrie pe ambalaj:
*Atoderm PP:Balsam emolient pentru uscaciune cutanata recurenta si severa, pentru o ingrijire bio-reparatorie, intens relipidanta si restructuranta , fata si corp , sugari , copii si adulti
Fara parfum, fara coloranti.Vitamina PP stimuleaza sinteza lipidelor intercorneocitare necesare refacerii barierii cutanate .
Complexul patentat Ecodefensine pastreaza echilibrul florei saprofite necesar protectiei pielii . Pielea devine mult mai capabila sa se apere singura si natural impotriva atacurilor externe . Complexul natural patentat DAF creste pragul de toleranta al pielii . Fara parfum,hipoalergic.
Confortul cutanat este imediat refacut; hidratare de +56% dupa 2 ore de la aplicare;
-Senzatiile de uscaciune si de piele care tine sunt eliminate pentru toata durata zilei; o hidratare de + 43% dupa 8 ore de la aplicare; gratie complexului glicerina / vaselina.Descreste hiper-reactivitatea cutanata:Textura adaptata pentru a putea fi utilizata zilnic : putere ridicata de intindere, penetrare rapida.
Parerea mea:e o crema foarte foarte buna care face exact tot ceea ce zice.Portiunea uscata care ma ustura s-a vindecat deja si fata e foarte catifelata.Nu are miros ,nici coloranti si simt fata hidratata toata ziua.(din cauza antibioticelor-mi s-a cam uscat pielea desi eu am tenul mixt).

Ce scrie pe ambalaj:
*Fond de ten Toleriane de la La Roche-Posay:Textura ultra flexibila,spf 25.Corecteaza imperfectiunile si uniformizeaza tenul datorita unei acoperiri optime.Imbogatita cu un nou agent texturizant brevetat,formula cu aplicare usoara confera un machiaj natural,de lunga durata fara efect de masca.Toleranta ridicata,non-comedogen,disponibil in 5 nuante.
Parerea mea:Eu aveam ceva impotriva cu produsele de la La Roche-Posay,dupa ce am folosit Effaclar care mi-a facut mai mult rau decat bine.Dar fondul de ten e foarte bun,are ceva mai multe nuante decat alte fonduri de ten(eu am 11-light beige),are un spf ridicat si se intinde uniform si usor.Pretul e un pic mai mare (eu am dat 69 de lei de la 74 cu card la Help Net) dar parerea mea e ca se merita.

Mi-am luat si ulei de ricin ,despre care am citit pe multe bloguri(e 4 lei in farmacii) si o sa vad cum ma inteleg si cu el.Sper ca v-am fost de folos,acestea sunt parerile mele personale si s-ar putea ca la unii sa nu le fi mers cu aceste produse dar o vizita la medicul dermato tot ar trebui sa faceti in caz ca aveti proleme.

Have a great day!

Marra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu