sâmbătă, 8 octombrie 2011

Corai





Imi doream de foarte mult timp un ruj corai dar nu gasisem nicaieri o nuanta cu care sa-mi stea si bine....pana am ajuns la standul Farmasi din Iulius Mall.Culoare se numeste True Color Lipstick 06 si nu e foarte tipatoare.Imi place ca e mat si ca tine destul de mult pe buze(eu am o problema,mi se deshidrateaza foarte repede buzele, asa ca trebuie sa stau cu balsamul mereu in geanta)iar pretul e rezolnabil(12 lei mai exact).Mi-am mai luat si o pereche de cercei turcoaz pentru ca nu ma pot abtine sa nu-mi iau zdranganele:D iar puloverasul e de luna trecuta cumparat de pe http://www.kurtmann.ro/ .Eu sunt foarte multumita de site,au haine de la Zara,Stradivarius si mai nou Pimkie,curierul ajunge repede , hainele sunt dragute si mai ieftine decat in magazine.

Have a great week-end!
Marra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu