duminică, 11 martie 2012

Tag:My beauty blog

 
Imi era dor de un tag,asa ca l-am ''furat '' pe cel de la Aurora.

1.Care sunt postarile tale preferate?
Cel mai mult imi plac cele culinare (eventual dulciuri) , cele de fashion si cele in care alte bloggerite  isi prezinta noile achizitii:D

2.Ce fel de bloguri citesti?
2.Citesc de la bloguri culinare de la care ''fur ''mereu cate o reteta ,la cele de fashion si beauty sau cele in care gasesc recomandari de filme sau carti.

 3.Cum ai ales numele blogului?
 3. Blogul l-am inceput cu accesorii handmade ,cerceii fiind pasiunea mea(am ajuns la peste 100 de perechi de cercei) si mi-am zis ca ar merge si ''din povesti'' pentru ca am vrut ca accesoriile pe care le  fac sa fie speciale pentru cine le  poarta .Dar pe drum am mai deviat si spre altele,cu ar fi gatitul :))

4.Ce alte bloguri te inspira?
4.Am o lista muult prea lunga cu  blogurile care  ma inspira:))Incerc sa invat din fiecare cate ceva si sa aplic si eu in viata reala.

5.Numeste un truc pe care l-ai invatat de la o alta bloggerita?
5.Am invatat sa ma machiez asa la stadiul de incepatoare de la Special Koko,am inceput sa mai trec prin magazinele gen vintage dupa ce am vazut ce minunatii isi cumpara Aurora,am devenit mai preocupata de fashion de la The blonde salad si The golden Diamonds,am invatat sa  mananc mai sanatos de la Andreea Eyya.

6.De ce ti-ai dorit un blog?
6.Pentru a face cunoscute accesoriile pe care le faceam   mai des(acum am devin mai lenesa)iar apoi am inceput si cu alt fel de postari si acum nu trece zi fara sa-mi deschid blogul.Ma simt bine stiind ca sunt in tara asta mare oameni care citesc ce scriu eu,de la care primesc comenzi sau care doresc sa-mi zica doar ''buna!'' 

7.Ai vreo postare scrisa de tine care iti place mai mult?
7.Toate imi plac,dar cele legate de gatit sunt un pic mai complexe,pentru ca trebuie sa explic pe intelesul tuturor procesul ,ca sa nu se trezeasca cu prajiturile arse:)),apoi pozele care au nevoie de un decor mai elaborat,prajiturile care trebuie ornate atractiv.E ceva de munca:D

8.Numeste un lucru bun si un lucru rau in a fi bloggerita de beauty?
8.Un lucru bun,care mie mi se pare foarte important este ca ai sansa sa cunosti oameni noi,chiar daca e doar virtual,sa afli cum gandesc ,ce le place si ce-i pasioneaza si chiar sa devii prietena cu ei.Eu pana acum nu am avut parte decat de un comentariu rautacios pe care nu l-am bagat in seama.Evident fiecare cu parerea lui ,asa ca nu pot sa ma fac placuta de toata lumea dar incerc sa iau in considerare indicatiile pe care le primesc.

 9.Ce sfat i-ai da unei persoane care se confrunta cu ura?
 9.La mine pe blog sa intre dupa ce-i trece ura!Mie imi plac oamenii veseli si draguti!

10.Cat de mult iti ia conceperea unei postari?
10.Depinde despre ce este postarea ,la true story stau cateva minute sa pun pozele si atat,la cele cu prajiturile stau si jumatate de ora,pana scriu reteta,modific pozele.

11. Cu ce persoane te-ai imprietenit prin intermediul blogului?
11.M-am imprietenit cu cateva dintre fetele care au cumparat de la mine si cu vreo 2 baieti carora le-am facut papioane, cu Andreea Eyya ,cu Alexandra de la happyaccesories pe care o admir pentru ce minunatii face,la fel si pe Eugenia o cunosc asa putin ,si ea face niste lucruri minunate, cu Aurora mea draga pe care tare as vrea sa o intalnesc si personal:D

12.De unde iti vin ideile pentru postari?
12.De la lucrurile care ma pasioneaza,gen gatit,facut papioane,fashion,carti.

13. Tag-ul meu merge catre.....
si oricine nu l-a facut si vrea sa-l fure!

Have a great day!

Marra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu