marți, 13 martie 2012

i am a shopaholic :D





Soooo...dupa cum va dati seama si din titlu:)) acesta postare va fi despre lucrusoarele care striga dupa mine atunci cand vreau sa ies din magazin''ia-ma cu tine acasa!'' si eu ma intorc dupa ele ,pentru ca nu pot  sa le las singure pe raft.Zilele trecute am intrat la Accessorize,unde eu deobicei nu intru pentru ca ma sperie preturile ridicol de mari,uneori nejustificate.Ok inteleg ca e chiria mare and so on,dar ma pot duce la magazinele vintage si sa-mi gasesc acolo minunatii fara a da o avere pe ele.Deci incepusem cu Accessorize...pana la sfarsitul lunii au reduceri substantiale,pe perechea de cercei din poze am dat 17 Ron de la 56 parca,iar masca pe care nu stiu daca o sa o port dar mi-a placut foarte mult , a fost 11 ron de la 35.
Colierele erau intre 15-25 de ron,unele foarte frumoase(nici colectia noua nu e mai prejos dar nu am indraznit sa ma uit si pe spatele etichetelor),cerceii intre 9-20 ron,bratarile intre 10-30 ron.Eu zic ca ar merita o vizita ,nu foarte lunga ca mai avem magazine de vizitat:D
Am trecut si pe la Bamboo de unde mi-am luat cutiuta asta simpatica cu floricele pe care am dat 6 ron ,iar la Tuffli m-am rasfatat cu niste macarons(prea citisem pe toate blogurile ca sunt bune bune asa ca am incercat si eu.Concluzia este :Suuuuunt suuuuupeeerrr bune!M-am indragostit si am sa fac si eu !Na!

Have a great day!

Marra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu