joi, 28 iulie 2011

Tag This or That




Buna fetelor!Am primit un tag super simpatic de la Ale(http://happyaccesories.blogspot.com/ -Check her out si o sa fiti vrajite de culorile din care face minunatii)
Am postat si cateva poze cu ojele mele dragi de care nu ma pot desparti (cu toate ca am destul de multe:))si imi tot cumpar:))
V-am pupat si sa aveti o zi super!


MAKE-UP

Blush or bronzer -sincer eu nu folosesc nici blush nici bronzer
Lipgloss or Lipstick –lipgloss & lipstick(mai ales nuante de roz:X)
Eyeliner or mascara – mascara &euliner(Rimmel London-din tot ce am incercat e cel mai bun pentru mine)
Foundation or concealer – foundation
Neutral or color eyeshadow – neutral
Pressed or loose eyeshadow – pressed
Brushes or spongses –brushes

NAILS

OPI or China Glaze – eu sunt fana Mini Colorama,gabrini,Chissa,Farmec.Sunt mult mai ieftine,au niste culori extrem de frumoase si prespun ca nu difera foarte mult de alea scumpe(doar firma care face toata treaba:P)
Long or short – short de cele mai multe ori
Acrylic or natural – naturale
Brights or darks –brights vara,darks iarna
Flower or no flower-in functie de dispozitie(pot sa port french o luna de zile si apoi numai modele sau culori neon de se sperie mama:))


BODY

Perfume or body splash – parfum
Lotion or body butter – lotiune atunci cand imi amintesc:))
Body wash or soap – body wash
Lush or other bath company – Balea,Nivea si Avon


FASHION

Jeans or sweat pants – both of them
Long sleeve or short –short
Dresses or skirts – sunt innebunita dupa rochite.mi-as cumpara zilnic:X dar am si fuste multe:P
Stripes or plaid - stripes
Flip flops or sandals – sandale (am colectie de sandale de vara,cele mai multe cu tocuri ametitoare de se mira mama ca inca nu mi-am rupt picioarele)
Scarves or hats –Esarfe(cand imi aduc aminte pe unde le-am pus)
Studs or dangly earrings – am peste 100 de perechi de cercei de toate felurile si culorile,deci chiar nu conteaza:))
Necklaces or bracelets –bratari sa zicem(foarte rar)-am un ceas primit cadou de la mama mea pe care nu-l dau jos si care tine loc de bratari:P
Heels or flats –HEEEEEEELLLLLSSSSSSSSSSS!:)))
Cowboy boots or riding boots – riding boots
Jacket or hoodie – jacket


HAIR
Curly or straight-mie imi place indreptat desi toata lumea zice ca e mai frumos parul meu ondulat natural de la mama lui:P De vreo 3 sapt nu l-am mai indreptat pentru ca vreau sa mai creasca si parca am inceput sa ma obisnuiesc cu el cret:P
Bun or ponytail – ponytail
Bobby pins or butterfly clips – bobby pins
Hair spray or gel – il dau doar cu ceva de la avon pt stralucire(nu m-am impacat niciodata cu produsele de styling)
Long or short – long
Light or dark – dark
Side sweep bangs or full bangs –side sweep bang
Up or down – parul lasat sa vta vantul prin el:))


OTHERS

Rain or shine – Imi plac la fel de mult amandoua
Summer or winter – Winter(sunt o fiica a zapezii:D)
Fall or spring – Fall
Chocolate or vanilla – chocolate addicteddddddddddd!!! muha ha ha ha ha!
East coast or west coast – as vrea pe east coast sa traiesc intr-o buna zi:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu