miercuri, 27 iulie 2011

in ajutorul fetelor



Buna fetelor!Mi-am facut curaj astazi sa va scriu mai mult decat deobicei:D
Am descoperit recent blogul Aurorei Toma o tipa super draguta care ne impartaseste parerile ei despre anumite produse cosmetice si nu numai.Un post mi-a atras atentia imediat:cel referitor la parul deteriorat(http://tomaaurora.blogspot.com/search?updated-max=2011-07-03T06%3A23%3A00-07%3A00&max-results=7)
Sunt sigura ca toate ne-am confruntat la un moment dat cu varfuri despicate si par cam rebel de la placa ,vopsea si produse de styling.Aurora a gasit o solutie :spalarea parului cu balsam!Sincer am fost cam reticenta cand am citit prima data ,pentru ca stiam ca balsamul ingrasa parul intr-o oarecare masura,dar am zis sa incerc totusi.Dupa indicatiile Aurorei :
1.Se umezeste parul.
2.Se aplica o cantitate suficienta de balsam pentru a acoperi tot parul
3.Se lasa sa actioneze 5 minute(eu l-am lasat 10)
4.Se clateste parul(eu cand ma clatesc adaug si putina zeama de lamaie pentru stralucire)
Am folosit balsamul in loc de sampon de 4 ori pana acum si sunt extrem de multumita,parul meu e ondulat( nu mi-a placut niciodata:)) dar acum stau definite buclele(exact ca in pozele pe care le-am imprumutat :D de pe blogul Aurorei)

Spre ca v-am fost de folos si promit sa scriu mai des ceea ce mai aflu:D
V-am pupat si intrati si la Aurora!O sa gasiti super multe lucruri interesante!
O zi minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu