luni, 22 august 2011

Day 2 :Sighisoara













2 comentarii:

  1. Draga Marra,


    Poza nr.3 m-a lasat fara cuvinte. Asa frumos arata acea curte si cati trandafiri frumosi ai putut admira (trandafiriii sunt florile mele preferate, dar din pacate s-au trecut la mine in zona).
    Ti-am admirat si pozele din ziua precedenta si mi-am dat seama ca ai facut o alegere foarte buna alegand aceasta destinatie!

    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Dear Aurora,poza nr-ul 3 a fost facuta la o cafenea absolut superba:X cu trandafiri,scaune si mese vintage , fete de masa cu dantela,lumanari si cesti de ceai cu trandafiri(daca ajungi in sighisoara neaparat trebuie sa te duci).astazi am fost la brasov si acum sunt la covasna innebunind cautand cazare:)) cred ca o sa ajung pe la targul secuiesc pana la urma.te-am pupat

    RăspundețiȘtergere