sâmbătă, 10 martie 2012

Vintage Shopping




Dupa ce am citit postarea de luna trecuta a  Aurorei despre shopping-ul vintage mi-am dat seama ca nu am mai fost demuuuult la cautat minunatii .So this is what i found intr-un magazin din Iasi:
-nu port prea des coliere dar acesta mi-a placut foarte mult ,mai ales culorile si nici nu am unul statement sau care sa mearga la o rochie de seara simpla.  Pret:10 lei
-esarfa din poze pe care au am folosit-o pentru decor:D ,crem cu insertii aurii.   Pret :10 lei
-cerceii aurii cu roz mi s-au parut foarte dragalasi . Pret: 10 lei
-geanta e din piele , poate fi purtata atat tip postas cat si plic.Am stat un pic pe ganduri daca sa mi-o cumpar sau nu,pentru ca aveau foooarte multe modele interesante dar aceasta a castigat datorita culorilor de pe ea.   Pret :20 lei
In total am dat 50 de lei si mi-am luat cateva lucrusoare foarte dragute,iar in magazinele gen Meli Melo sau Accessorize nu-mi luam nici jumatate.Asa ca fetelor plecati la vanatoare!


Have a great day!

Marra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu