vineri, 23 martie 2012

Vintage shopping part 2



Astazi iar am gasit ''bunatati ''la magazinul meu preferat:D .Mi-am luat un inel cu o floare corai-10 lei(eu nu sunt cu inelele dar acesta mi-a placut .Mai aveau si pe un verde foarte frumos,pe negru si pe alb.) o farfurie colorata pentru briose pe care am dat 3 lei si un colier cu o piatra turcoaz foarte finut tot la 10 lei(vazusem la meli melo un model asemanator dar mult mai scump).
Daca aveti magazine de genul prin orasele unde locuiti nu ezitati sa le faceti o vizita(stiu ca e snobismul  :''eu nu intru in asa magazine!'' sau ''eu imi iau doar din magazine cunoscute!'' si ideea preconceputa ca in astfel de magazine intra doar cei care nu au bani,dar puteti gasi lucru interesante si unice.

Have a great day!

Marra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu