sâmbătă, 11 februarie 2012

Clatite dantelate for Valentine's day







.
Ingrediente:
250 ml lapte
3 oua
130 gr faina
2 linguri ulei sau unt topit
esenta de vanilie
2 linguri zahar pudra
colorant alimentar

Se bat ouale cu mixerul cateva minute apoi se adauga faina(nu toata o data,cate o lingura).O sa obtineti o compozitie destul de groasa ,la care adaugati esenta de vanilie,zaharul pudra ,laptele ,uleiul.Impartim compozitia in 2 boluri iar intr-unul dintre ele punem colorant daca vreti sa evidentiati clatita ''dantelata''.

Ungem o tigaie anti adeziva(gen Tefal) cu putin unt(doar la inceput pentru ca am pus ulei si in compozitie).Luam cu un polonic din compozitie colorata si varsam cam cat credem ca ar acoperi toata suprafata  tigaii incinse si cu miscari circulare intindem aluatul in tigaie si lasam pana se rumeneste, apoi cand incepe clatita sa se desprinda de pe vas o intoarcem sa se coaca si pe partea cealalta.Mie mi-au iesit 5 clatite pe care le-am umplut cu gem de zmeura si le-am facut pachetel.

La celelalte clatite am stricat un pic de compozitie :D pentru ca am incercat sa le fac cu posul cu care ornez dar mi-au iesit prea grosolane in nici un caz dantelate.Am pus compozitia intr-o punguta de plastic transparenta careia i-am facut o gaura mica mica.Incercati sa faceti in tigaie diferite forme  legate intre ele,cercuri,inimioare ce vreti voi,dar trebuie sa va miscati foarte repede pentru ca se ard imediat.Acestea mi-au iesit mie..si e prima data cand incerc.
La ornat va las pe voi sa va faceti de cap:P

Have a great day!

Marra




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu